افتتاح حساب بانک پاسارگاد
و دریافت کارت بانك پاسارگاد با ویپاد

افتتاح حساب آنلاین، از طریق ویپاد؛ شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد، تنها طی ۴ مرحله ساده و کوتاه و در چند دقیقه انجام می‌شود.

افتتاح حساب بانک پاسارگاد

افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد

از زمانی که بانک‌ها و کارهای بانکی را به‌یاد می‌آوریم، افتتاح حساب همواره فرآیندی زمان‌بر بوده است. برنامه‌ریزی برای رفتن به بانک در صبح یک روز کاری، پیدا کردن نزدیک‌ترین شعبه، رفت‌و‌آمد و انتظار در صف، پر کردن فرم‌های طولانی، انتظار برای صدور کارت و دفترچه حساب و … همه و همه تنها برای یک افتتاح حساب ساده، بیش از این پاسخگوی نیازهای انسان مدرن نبود! شاید اگر در آن‌روزها کسی به ما میگفت که طی چند سال آینده، می‌توانیم در هر زمانی و از هر مکانی، تنها در چند دقیقه، افتتاح حساب آنلاین انجام دهیم، تصور می‌کردیم که قطعا مزاح کرده است! اما امروز، بانک‌ها وارد دوران تازه‌ای می‌شوند؛ عصری دیجیتال که در آن، زمان با ارزش‌ترین دارایی بشر است: عصر ترک ساختنمان‌های قدیمی و نقل مکان به موبایل‌های هوشمند، عصر تحول!
در این میان، افتتاح حساب آنلاین بانک پاسارگاد، به‌وسیله ویپاد (یکی از پرچم‌داران این تغییر و تحول)، نه‌تنها به ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین عملیات بانکی تبدیل شده است، بلکه تجربه شیرین دریافت یک هدیه را نیز با خود به همراه دارد.

افتتاح حساب آنلاین ۴ مرحله‌ای با ویپاد، ترابانک پاسارگاد

افتتاح حساب آنلاین، از طریق ویپاد؛ شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد، تنها طی ۴ مرحله ساده و کوتاه و در چند دقیقه انجام می‌شود:

۱. ابتدا لازم است که با نصب اپلیکیشن ویپاد، یک شعبه بانک پاسارگاد را همواره همراه خود داشته باشید. حالا وارد برنامه شده و برای استفاده از خدمات آنلاین ویپاد آماده شوید: از افتتاح حساب اینترنتی تا دریافت تسهیلات و سپرده سودآور …

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از ویپاد


۲. شماره موبایلی که متعلق به خودتان است را وارد کرده و کد تاییدی که به آن ارسال می‌شود را ثبت کنید.

ثبت شماره تلفن در ویپاد


۳. در مرحله بعدی، اطلاعات هویتی که بر روی کارت ملی هوشمند شما درج شده است را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد ملی، تاریخ تولد و سریال کارت ملی هوشمند یا شماره رسید تحویل آن است. اطلاعات ارسالی شما توسط سازمان ثبت احوال کشور تایید می‌شود.

ثبت اطلاعات شخصی در ویپاد


دو خطای رایج که ممکن است در این مرحله با آن مواجه شوید، عبارتند از:
• خطای "عدم تطابق کد ملی و شماره همراه": در صورتی این خطا را مشاهده می‌کنید که شماره تلفن وارد شده متعلق به شخص صاحب کد ملی نباشد. در این حالت، یکبار از حساب خارج شده و مجددا اقدام به ثبت نام نمایید و این‌بار شماره تلفن متعلق به خودتان را وارد کنید.
• خطای "کد ملی تکراری": در صورتی این خطا را مشاهده می‌کنید که قبلا در ویپاد ثبت نام کرده باشید. در این صورت، می‌بایست با همان مشخصات وارد اپلیکیشن شوید.

۴. ویدئویی از چهره خود ارسال کنید. این ویدئو توسط سازمان ثبت احوال کشور با تصویر چهره شما در آن سازمان مطابقت داده می‌شود و پس از تایید، حساب شما با ویپاد، افتتاح می‌شود.

ضبط ویدئو با ویپاد


خطایی که ممکن است در این بخش با آن مواجه شوید، خطای "عدم تطابق فیلم چهره" است که در‌صورت تفاوت فیلم چهره شما با تصویر کارت ملی‌تان ظاهر می‌شود. در‌صورت مشاهده این خطا، مجددا با پس زمینه سفید و در نور کافی از چهره خود فیلم‌برداری کرده و آن را ارسال کنید.
پس از ارسال فیلم چهره، افتتاح حساب آنلاین شما تنها طی چند دقیقه انجام شده و می‌توانید برای دریافت کارت بانکی در محل دلخواه خود، اقدام نمایید.

دریافت کارت بانک پاسارگاد در ۳ مرحله با ویپاد

بعد از افتتاح حساب، تمامی اطلاعات مربوط به حساب و کارت شما در صفحه "حساب دیجیتال" ویپاد قابل مشاهده است.
۱. پس از افتتاح حساب، با فعال‌سازی کارت مجازی می‌توانید تمامی پرداخت‌های آنلاین را انجام دهید، اما برای پرداخت‌های حضوری و همچنین استفاده از سایر خدمات ویپاد از جمله تسهیلات، لازم است که کارت بانکی ویپاد را دریافت کنید.
کارت بانکی ویپاد، همان کارت بانک پاسارگاد است و درخواست و دریافت آن در محل دلخواه، کاملا رایگان است.

سفارش کارت بانک پاسارگاد با ویپاد


۲. برای دریافت کارت بانکی خود، ابتدا به صفحه "حساب دیجیتال"، مراجعه کرده و از طریق انتخاب گزینه "درخواست کارت فیزیکی" نسبت به درخواست کارت خود اقدام کنید.

سفارش کارت بانک پاسارگاد با ویپاد


۳. در مرحله بعد، آدرس دلخواه خود را برای دریافت کارت بانکی وارد نمایید تا کارت به‌صورت کاملا رایگان برای شما ارسال شود.

سفارش کارت بانک پاسارگاد با ویپاد


۴. پس از دریافت کارت، لازم است که با مراجعه به صفحه "حساب دیجیتال" ویپاد، آن را فعال نمایید. برای این کار، تنها کافیست گزینه فعال‌سازی را انتخاب کرده و کد احراز هویت ارسال شده به شماره موبایل خود را وارد کنید.

سفارش کارت بانک پاسارگاد با ویپاد


توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی، تا زمانی که کارت به‌دست شما نرسیده باشد، کاملا غیرفعال و غیرقابل استفاده است. لطفا شما نیز، تا پیش از دریافت کارت، از فعال‌سازی آن خودداری نمایید.
برای دریافت اطلاعات از وضعیت ارسال کارت بانکی خود، می‌توانید به صفحه "حساب دیجیتال" ویپاد مراجعه نمایید.

اطلاعات حساب و کارت

در ویپاد، تمامی اطلاعات مربوط به حساب و کارت شما از جمله شماره کارت، شماره حساب و شماره شبا در صفحه "حساب دیجیتال" قابل رویت است. در این صفحه همچنین می‌توانید نسبت به مسدودسازی کارت خود در زمان مفقودی، تنظیمات رمز و صدور المثنی اقدام نمایید.

چرا افتتاح حساب بانک پاسارگاد با ویپاد؟

این تنها افتتاح حساب نیست که با ویپاد به تجربه‌ای ساده و دل‌پذیر تبدیل شده است. "افتتاح حساب" تنها یک دریچه است برای ورود به دنیای دیجیتال بانک پاسارگاد که در آن خدمات بانکی آنلاین و همراه، به سادگی از هر مکان و در کوتاه‌ترین زمان در دسترس است؛ خدماتی مانند تسهیلات آنلاین ، طرح سرمایه گذاری ، انتقال وجه ، کارت هدیه دیجیتال و … دنیایی که در آن، همواره با اولین‌های بانک‌داری دیجیتال مواجه می‌شوید: اولین تسهیلات بدون ضامن و وثیقه و آنی ، اولین وصول آنلاین چک صیادی و ...

سوالات پرتکرار در ارتباط با فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری بانک پاسارگاد با ویپاد

خیر، ویپاد شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد است که تمامی خدمات آن به‌صورت مجزا و به‌شکل کاملا آنلاین ارائه می‌شود. برای استفاده از این خدمات، لازم است که در ویپاد افتتاح حساب آنلاین انجام داده و کارت مخصوص به ویپاد را دریافت نمایید.

بله، در زمان ورود اطلاعات، انطباق شماره تماس وارد شده با کد ملی شما بررسی می‌شود. در‌صورتی که شماره موبایل متعلق به شما نباشد، خطای "عدم تطابق کد ملی و شماره همراه" را دریافت خواهید کرد.

ویدئوی احراز هویت برای امنیت حساب بانکی شما که به‌صورت غیرحضوری افتتاح می‌شود و برای پیش‌گیری از سوء استفاده‌های احتمالی توسط افراد سودجو دریافت می‌شود و توسط سازمان ثبت احوال، با استفاده از هوش مصنوعی تایید می‌شود.
بنابراین وجود هرگونه عامل مزاحم در فیلم مانند عینک، سمعک، کلاه، زاویه نامناسب، سایه یا تاریکی و … که مانع تشخیص چهره شما شود، می‌تواند موجب بروز خطای "عدم تطابق فیلم چهره" شود.
برای رفع این خطا، ویدئو را مطابق با دستورالعمل‌های موجود در اپلیکیشن ضبط و ارسال نمایید.

برای افتتاح حساب با ویپاد تنها اطلاعات کارت ملی هوشمند شما مورد نیاز است.

با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است