لوگو ویپاد
انتقال وجه با ویپاد

انتقال وجه هوشمند ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

انتقال وجه هوشمند، نام یکی از خدمات بانکی ویپاد است که تمامی انواع انتقال وجه کارت به کارت، پایا و … را در یک بستر ارائه می‌دهد که در آن، تنها با وارد کردن یک شماره (شماره کارت، حساب، شبا یا تلفن) می‌توانید به هر روش دلخواه انتقال وجه انجام دهید.

• مزایای انتقال وجه هوشمند به‌نسبت سایر انواع انتقال وجه اینترنتی

- امکان انتقال وجه با استفاده از هر یک از شماره‌های کارت، شبا یا حساب شخص مورد‌نظر یا شماره موبایل صاحب حساب ویپاد
- پیشنهاد گزینه‌های متعدد انتقال وجه بر اساس میزان مبلغ قابل انتقال
- امکان مشاهده کارمزد و مدت زمان انتقال در هر روش و انتخاب مناسب‌ترین گزینه که در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه قابل انجام است

• مراحل استفاده از انتقال وجه هوشمند ویپاد

در انتقال وجه هوشمند ویپاد، تنها با یک شماره، امکان انتخاب و انجام تمامی روش‌های انتقال وجه برای شما فراهم است. برای استفاده از این قابلیت ویپاد، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

۱. برای استفاده از انتقال وجه هوشمند، ابتدا لازم است که نسبت به نصب آخرین نسخه ویپاد اقدام نمایید.

دانلود ویپاد

۲. در اپلیکیشن ویپاد، گزینه انتقال وجه را انتخاب کنید.
انتقال وجه با اپلیکیشن ویپاد

۳. در صفحه انتقال وجه، می‌توانید هر یک از شماره‌های کارت، حساب، شبا یا شماره موبایل صاحب حساب ویپاد را وارد کرده و سپس گزینه ادامه را انتخاب کنید.
در این مرحله، همچنین با لمس تصویر دفترچه می‌توانید حساب‌های ذخیره شده قبلی (کارت، شبا و تلفن همراه) را مشاهده کرده، حساب مقصد را از میان آن‌ها انتخاب کرده و سپس گزینه "ادامه" را انتخاب کنید.
انتقال وجه با اپلیکیشن ویپاد

۴. حالا مبلغ موردنظر را برای انتقال وارد نموده و گزینه "تایید" را لمس کنید. پس از مشاهده اطلاعات انتقال، بار دیگر گزینه تایید را انتخاب نمایید. در این مرحله، گزینه‌هایی که برای انتقال وجه پیش رو دارید، برای شما نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید مناسب‌ترین روش انتقال وجهی که متناسب با مبلغ قابل انتقال شما، در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود را انتخاب کنید.
چنانچه قصد انتقال وجه با استفاده از شماره موبایل دارنده حساب ویپاد را دارید، گزینه "انتقال ویپادی" برای شما فعال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید بدون کارمزد و به‌صورت آنی انتقال وجه انجام دهید.
چنانچه با استفاده از شماره حساب، شبا و یا کارت اقدام به انتقال وجه نمایید، گزینه‌های متعددی برای شما نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید مناسب‌ترین روش انتقال وجهی که متناسب با مبلغ قابل انتقال شما، در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود را انتخاب کنید.
انتقال وجه با اپلیکیشن ویپاد

خطایی که ممکن است در این بخش با آن مواجه شوید، خطای "سقف مجاز انتقال" است که در‌صورتی ظاهر می‌شود که مبلغ موردنظر شما بیش از سقف انتقال روزانه باشد. در‌صورت مشاهده این خطا، مبلغ را تغییر دهید.

۵. کارت مبدا خود را انتخاب نمایید. کارت مبدا می‌تواند کارت ویپاد یا کارت هر یک از بانک‌های طرف قرارداد با ویپاد باشد. انتقال وجه از مبدا بانک‌های زیر به تمامی بانک‌های کشور امکان‌پذیر است:
بانک اقتصاد نوین، بانک گردشگری، بانک کشاورزی، بانک خاورمیانه، بانک پارسیان، بانک ملی، بانک آینده، بانک ملت، بانک سامان، بانک صادرات، بانک ایران زمین، بانک توسعه و تعاون و بانک رفاه

لطفا توجه داشته باشید که بر اساس بخش‌نامه بانک مرکزی، کلیه کاربران اپلیکیشن‌های بانکی، پیش از استفاده از کارت بانکی خود در پرداخت‌های اینترنتی، می‌بایست آن را در سامانه شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) ثبت کنند.
انتقال وجه با اپلیکیشن ویپاد

۶. در مرحله نهایی، با وارد کردن رمز پویا و انتخاب گزینه تایید و انتقال، ضمن تایید نهایی اطلاعات انتقال وجه، عملیات انتقال انجام می‌شود.
انتقال وجه با اپلیکیشن ویپاد

پس از مشاهده رسید، می‌توانید با انتخاب گزینه ذخیره کارت مقصد، آن را برای انتقالات مالی بعدی ذخیره کنید.

کاملا آنلاین افتتاح حساب کنید و در محل دلخواه کارت بانکی بگیرید و از خدمات پایه بانک پاسارگاد و خدمات اختصاصی ویپاد بهره‌مند شوید

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است