ویپاد در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانهروز، به ۳ روش مختلف پاسخگوی مشتریان است: پاسخگویی درلحظه به سوالات ازطریق گزینه «از من بپرس»، پیگیری مسائل و مشکلات مشتریان ازطریق گزینه «ثبت مشکل» و گفتگوی مستقیم ازطریق «میخواهم صحبت کنم».
برای ورود به بخش پشتیبانی:
در اپلیکیشن ویپاد، وارد پروفایل کاربری خود شوید (محل تصویر شخصی شما).
به گزینه «پشتیبانی» مراجعه کنید.
۳ روش ارتباط با کارشناسان پشتیبانی در این بخش قابل مشاهده است:
۱. «از من بپرس»:
دریافت پاسخ درلحظه ازطریق پشتیبانی هوشمند
۲. «ثبت مشکل»:
پیگیری مشکل از طریق سامانه ثبت تیکت
۳. «میخواهم صحبت کنم»:
تماس تلفنی مستقیم با پشتیبان
با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از
طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپردهگذاری آنلاین،
انتقال وجه هوشمند، خرید اعتباری بیمه و ... بهرهمند شوید.