پشتیبانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

ویپاد در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، به ۳ روش مختلف پاسخ‌گوی مشتریان است: پاسخ‌گویی در‌لحظه به سوالات از‌طریق گزینه «از من بپرس»، پیگیری مسائل و مشکلات مشتریان از‌طریق گزینه «ثبت مشکل» و گفتگوی مستقیم از‌طریق «می‌خواهم صحبت کنم».

پشتیبانی مشتریان ویپاد

ارتباط با واحد پشتیبانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

برای ورود به بخش پشتیبانی:
در اپلیکیشن ویپاد، وارد پروفایل کاربری خود شوید (محل تصویر شخصی شما). به گزینه «پشتیبانی» مراجعه کنید.
۳ روش ارتباط با کارشناسان پشتیبانی در این بخش قابل مشاهده است:
۱. «از من بپرس»: دریافت پاسخ در‌لحظه از‌طریق پشتیبانی هوشمند
۲. «ثبت مشکل»: پیگیری مشکل از طریق سامانه ثبت تیکت
۳. «می‌خواهم صحبت کنم»: تماس تلفنی مستقیم با پشتیبان


ورود به پروفایل کاربری

• «از من بپرس»: پشتیبانی هوشمند ترابانک پاسارگاد برای پاسخ‌های در‌لحظه
با استفاده از پشتیبانی هوشمند ویپاد، می‌توانید سوال‌های خود در ارتباط با نحوه عملکرد و جزئیات سرویس‌های مختلف ویپاد را بپرسید و پاسخ مناسب را به‌صورت در‌لحظه دریافت کنید.
برای پرسش از پشتیبانی هوشمند ویپاد:
۱. از میان روش‌های ارتباط با پشتیبانی، گزینه «از من بپرس» را انتخاب کنید.
۲. دکمه «شروع» را لمس کنید.
۳. با استفاده از گزینه «لطفا سوال خود را وارد کنید»، پرسش‌های خود را با پشتیبانی هوشمند ویپاد مطرح کرده و پاسخ در‌لحظه دریافت کنید.

• «ثبت مشکل»: ثبت درخواست پیگیری مشکل به‌صورت آنلاین
چنانچه در زمان کار با هریک از سرویس‌های ویپاد با مشکل یا خطایی مواجه شدید، برای مرتفع کردن و پیگیری مشکل خود می‌توانید به‌صورت آنلاین «درخواست» ثبت کنید.
برای ثبت درخواست پیگیری مشکل:
۱. از میان روش‌های تماس با پشتیبانی، گزینه «ثبت مشکل» را انتخاب کنید. گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید.
۲. در فرمی که برای شما باز می‌شود، «گروه خدمات»، «نوع خدمات» و در قسمت «شرح موضوع»، مشکل خود را مطرح کنید. در این بخش همچنین می‌توانید تصویر مربوط به خطای دریافتی را برای کارشناسان پشتیبانی ارسال کنید.
۳. پس‌از ارسال درخواست، کدی برای شما نمایش داده می‌شود که با آن می‌توانید پیگیر درخواست خود باشید.

• «می‌خواهم صحبت کنم»: تماس تلفنی مستقیم با کارشناسان پشتیبانی
اگرچه مسیرهای آنلاین برای ارتباط هرچه‌سریع‌تر مشتریان با ویپاد فراهم شده است، اما کارشناسان پشتیبانی ویپاد همواره به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مشتریان هستند.
برای تماس با واحد پشتیبانی، می‌توانید با شماره ۲۴۵۹۷۷۷۵-۰۲۱ تماس گرفته و یا در بخش پشتیبانی، به گزینه «می‌خواهم صحبت کنم» مراجعه کنید.

با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید اعتباری بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است