پشتیبانی ۳ جانبه ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

ویپاد در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، به ۳ روش مختلف پاسخگوی کاربران است: پاسخگویی در‌لحظه به سوالات از طریق پشتیبان هوشمند، پیگیری مسائل و مشکلات کاربران از طریق سامانه تیکتینگ و تماس تلفنی مستقیم.

پشتیبانی مشتریان ویپاد

با توجه به نوین بودن خدمات ویپاد به‌عنوان ترابانک پاسارگاد (شعبه تمام-دیجیتال بانک پاسارگاد)، بدیهی است که در زمان استفاده از این خدمات، پرسش‌های زیادی در ذهن کاربران شکل می‌گیرد.
ویپاد با در نظر گرفتن این مسئله، ۳ بستر متفاوت برای پاسخگویی به کاربران فراهم کرده است: پشتیبانی هوشمند، درخواست پیگیری مشکل و تماس تلفنی.
اگرچه در تمامی این روش‌ها، کارشناسان پشتیبانی ویپاد می‌کوشند تا کاربران در کوتاه‌ترین زمان، مناسب‌ترین پاسخ را دریافت کنند، اما در هر یک از این ۳ روش، به یکی از ابعاد نیاز‌های کاربر توجه ویژه شده است.

پشتیبانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

برای ورود به بخش پشتیبانی:
۱. در اپلیکیشن ویپاد، وارد پروفایل کاربری خود شوید (محل تصویر شخصی شما).
۲. به گزینه "پشتیبانی" مراجعه نمایید.
۳ روش ارتباط با کارشناسان پشتیبانی در این بخش قابل مشاهده است:
• از من بپرس
• ثبت مشکل
• می‌خواهم صحبت کنم

ورود به پروفایل کاربری

پشتیبانی هوشمند ترابانک پاسارگاد برای پاسخ‌های در‌لحظه

با استفاده از پشتیبانی هوشمند ویپاد، می‌توانید سوال‌های خود در ارتباط با نحوه عملکرد و جزئیات سرویس‌های مختلف ویپاد، بپرسید و پاسخ مناسب را به‌صورت در‌لحظه دریافت کنید.
برای پرسش از پشتیبانی هوشمند ویپاد:
۱. از میان روش‌های ارتباط با پشتیبانی، گزینه "از من بپرس" را انتخاب کنید.
۲. دکمه "شروع" را لمس کنید.
۳. با استفاده از گزینه "لطفا سوال خود را وارد کنید"، پرسش‌های خود را با پشتیبانی هوشمند ویپاد مطرح کرده و پاسخ در‌لحظه دریافت کنید.

پشتیبانی ویپاد - بخش پشتیبان هوشمند

ثبت درخواست پیگیری مشکل به‌صورت آنلاین

چنان‌چه در زمان کار با هریک از سرویس‌های ویپاد با مشکل یا خطایی مواجه شدید، برای مرتفع کردن و پیگیری مشکل خود می‌توانید به‌صورت آنلاین "درخواست" ثبت کنید.
برای ثبت درخواست پیگیری مشکل:
۱. از میان روش‌های تماس با پشتیبانی، گزینه "ثبت مشکل" را انتخاب کنید.
۲. گزینه "ثبت درخواست جدید" را لمس کنید.
۳. در فرمی که برای شما باز می‌شود، "عنوان خدمت"، "نوع خدمت" و در قسمت "شرح موضوع"، مشکل خود را مطرح کنید. در این بخش همچنین می‌توانید تصویر مربوط به خطای دریافتی را برای کارشناسان پشتیبانی ارسال کنید.

پشتیبانی ویپاد - بخش ثبت تیکت

تماس تلفنی مستقیم با کارشناسان پشتیبانی

اگرچه تمامی مسیرهای آنلاین برای ارتباط هرچه‌سریع‌تر کاربران با ویپاد فراهم شده است، اما کارشناسان پشتیبانی ویپاد همواره به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگوی تماس‌های تلفنی کاربران هستند.
برای تماس با واحد پشتیبانی، می‌توانید با شماره ۲۴۵۹۷۷۷۵-۰۲۱ تماس گرفته و یا در بخش پشتیبانی، به گزینه "می‌خواهم صحبت کنم" مراجعه نمایید.

پشتیبانی ویپاد - بخش تماس تلفنی

با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید اعتباری بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است