تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ویپاد؛ ترا‌بانک پاسارگاد

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، یکی از مهم‌ترین خدمات ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد است که به‌صورت کاملا آنلاین و تنها در چند دقیقه به مشتریانی که افتتاح حساب کرده و کارت بانکی دریافت کرده‌اند، اعطا می‌شود.

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ویپاد

وام بدون ضامن بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد طی سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری را برای ساده‌سازی فرایند اعطای وام به‌کار گرفته است تا مفاهیمی مانند «وام بدون ضامن» و «وام آنلاین بدون ضامن» را به واقعیت تبدیل کند. این بانک، اعطای وام بدون ضامن خود را از سال ۱۴۰۰، در ویپاد به‌صورت آنلاین و در قالب «تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد» آغاز کرده است.

تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه ترابانک پاسارگاد

چرا ترابانک پاسارگاد تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه ارائه می‌دهد؟
ویپاد همان شعبه تمام‌دیجیتال بانک پاسارگاد است. بانک پاسارگاد با ویپاد در جهت توسعه فراگیری مالی قدم برداشته است. فراگیری مالی به معنای دسترس‌پذیری خدمات بانکی برای تمامی افراد جامعه، فارغ از محل زندگی، سن، جنسیت و هرگونه محدودیت احتمالی است. یکی از مهم‌ترین خدماتی که بانک پاسارگاد برای افزایش دسترس‌پذیری آن تلاش می‌کند، «تسهیلات» است.
بانک پاسارگاد در ویپاد، با استفاده از فرایند اعتبارسنجی آنلاین، به اعطای گسترده تسهیلات خُرد پرداخته است. با استفاده از این شیوه جدید، اعطای تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه، جایگزین وام سنتی شده و دسترسی مردم به تسهیلات بانکی وسعت و سرعتی چشم‌گیر داشته است.


مزایای تسهیلات ویپاد؛ ترا‌بانک پاسارگاد

• تسهیلات بدون ضامن، وثیقه، چک و سفته
انواع تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ترابانک پاسارگاد برمبنای اعتبارسنجی اعطا می‌شوند. در فرایند اعتبارسنجی که جایگزین روال‌های سنتی اعطای تسهیلات شده است؛ رفتار مالی درخواست‌کننده تسهیلات در شبکه بانکی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای این کار، پیش از اعطای تسهیلات، تنها طی چند دقیقه مواردی مانند بدهی‌ها و چک‌های برگشتی از سامانه‌های مختلف سمات، صیاد، مکنا و پاد استعلام می‌شوند. سپس بر‌اساس نتیجه اعتبارسنجی بدون نیاز به ارائه ضامن و وثیقه تسهیلات در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.
• تسهیلات آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری
ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا همواره بتوانند بدون نوبت، در هر زمان دل‌خواه، از هر نقطه ایران، تسهیلات آنلاین بگیرند. محدود نبودن ارائه تسهیلات به شهرهای بزرگ همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های بانک پاسارگاد در زمینه توسعه فراگیری مالی بوده است. در همین راستا، این بانک از سال ۱۴۰۰ اعطای گسترده تسهیلات آنلاین را در ویپاد آغاز کرده است.
• تسهیلات فوری، در‌لحظه و همیشگی
فرایند درخواست تا دریافت انواع تسهیلات در ویپاد تنها چند دقیقه به‌طول می‌انجامد. چنانچه شرایط دریافت هر یک از تسهیلات ویپاد را داشته باشید، پس‌از درخواست، فرایند اعتبارسنجی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و براساس نتیجه آن، تسهیلات فوری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

انواع تسهیلات بدون ضامن ویپاد؛ ترا‌بانک پاسارگاد

ویپاد؛ ترا‌بانک پاسارگاد، انواع تسهیلات بدون ضامن و وثیقه را به‌صورت کاملا آنلاین و برمبنای اعتبارسنجی به مشتریان خود اعطا می‌کند:

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه دریافت کنید

• تسهیلات بدون ضامن «پشتوانه»
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه «پشتوانه»، با مبالغ ۱ تا ۳۰ میلیون تومان، به‌صورت پلکانی و تنها برمبنای اعتبارسنجی به شما اعطا می‌شود و بازپرداخت آن بر‌اساس مبلغی که دریافت کرده‌اید، ۴ یا ۶ ماهه است. تسهیلات پشتوانه در قالب اعتبار خرید اعطا می‌شود و فرصت استفاده از آن، ۱۰ روز است.

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه دریافت کنید

• تسهیلات بدون ضامن «برآیند»
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه «برآیند»، با مبالغ ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان، براساس تعداد سکه‌هایی که براساس موجودی روزانه حساب خود در باشگاه مشتریان ویپاد به‌دست آورده‌اید و همچنین برمبنای اعتبار‌سنجی، به شما اعطا می‌شود و پرداخت اقساط آن ۶ و ۱۲ ماهه است. تسهیلات برآیند در قالب اعتبار خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد و فرصت استفاده از آن، ۳۰ روز است.

مراحل دریافت تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد

افتتاح حساب کنید
۱. دانلود و نصب ویپاد
شما می‌توانید با مراجعه به کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، سیب‌اپ و یا وبسایت ویپاد، اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
۲. افتتاح حساب و دریافت کارت
سپس، تنها طی چند دقیقه افتتاح حساب کرده و درخواست کارت بانکی خود را ثبت کنید تا آن را به‌صورت رایگان در نشانی دل‌خواه خود تحویل بگیرید.
۳. درخواست تسهیلات
پس‌از دریافت کارت، با ورود به صفحه اصلی ویپاد، از طریق بخش «تسهیلات» می‌توانید از شرایط انواع تسهیلات بدون ضامن ویپاد اطلاع پیدا کرده، برای کسب شرایط و درخواست تسهیلات اقدام کنید.

انواع تسهیلات و وام بدون ضامن، همراه با پاسارگاد

استفاده از فناوری، نوآوری و تکنولوژی برای توسعه فراگیری مالی و ترسیم آینده متفاوت بانکداری، اصلی‌ترین هدف بانک پاسارگاد در ویپاد است. هدفی که آسایش و آرامش هم‌وطنان و ارتقای سطح بانکداری نوین در ایران را درپی خواهد داشت. بانک پاسارگاد در تلاش است تا در ویپاد، مسیر دریافت انواع تسهیلات و وام بدون ضامن را در آینده برای هم‌وطنان هموارتر کند.

انواع تسهیلات ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد بدون نیاز به ارائه هرگونه ضامن، وثیقه، چک و سفته ارائه می‌شوند. مبنای اعطای تسهیلات در ویپاد، اعتبارسنجی آنلاین است که تنها طی چند دقیقه در فرایند درخواست تسهیلات انجام می‌شود. در فرایند اعتبارسنجی، رفتار مالی شما به‌عنوان درخواست‌کننده تسهیلات، از شبکه بانکی کشور (سامانه‌های مکنا (برای بدهی کارت‌های اعتباری)، صیاد (برای چک‌های برگشتی)، سمات (برای بدهی بانکی) و پاد(برای بررسی بدهی و معوقات در مجموعه پاسارگاد)) مورد استعلام قرار می‌گیرد.

مبالغ تسهیلات «پشتوانه»، از ۱ تا ۳۰ میلیون تومان، به‌صورت پلکانی در اختیار شما قرار می‌گیرند. شما در بدو ورود به ویپاد، می‌توانید مبلغ ۱ میلیون تومان تسهیلات پشتوانه را بدون نیاز به ضامن و وثیقه و براساس نتیجه اعتبارسنجی دریافت کنید. پس‌از استفاده از تسهیلات و بازپرداخت آن در موعد مقرر، پله بعدی (مبلغ ۲ میلیون تومان)، براساس خوش‌حسابی و حدنصابی از کارکرد حساب فعال می‌شود. این روند برای فعال شدن پله‌های بعدی نیز انجام می‌شود.

مبالغ تسهیلات «برآیند»، از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان، بدون شرط پلکانی و براساس تعداد سکه‌هایی که به‌ازای موجودی روزانه حساب خود به‌دست می‌آورید، در اختیار شما قرار می‌گیرند.
شما به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هر روز، ۱ سکه در باشگاه مشتریان ویپاد (وی‌کلاب) دریافت می‌کنید. پس‌از اینکه سکه‌های شما به حدنصاب رسید، طبق جدول سکه‌ها و مبالغ تسهیلات «برآیند» می‌توانید مبلغ تسهیلات موردنظر خود را درخواست دهید.

انواع تسهیلات ترابانک پاسارگاد در قالب «اعتبار خرید» در اختیار شما قرار می‌‌گیرد. پس‌از دریافت تسهیلات، کافی است با کارت بانکی ویپاد از هر فروشگاه حضوری و اینترنتی دل‌خواه خرید انجام دهید تا مبلغ خرید به‌صورت خودکار از تسهیلاتی که دریافت کرده‌اید، کسر شود.

بازپرداخت تسهیلات در ویپاد به دو صورت امکان‌پذیر است:

بازپرداخت یکجا: شما در هر زمان دل‌خواه از دوره بازپرداخت می‌توانید کل مبلغ بدهی خود را به‌صورت یکجا بازپرداخت کنید.
بازپرداخت مرحله‌ای و اقساطی: شما می‌توانید بر اساس طول دوره بازپرداخت تسهیلاتی که دریافت کرده‌اید، بدهی خود را طی چند مرحله بازپرداخت کنید.


با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید اعتباری بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است