تسهیلات فوری ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

ویپاد، با‌هدف توسعه فراگیری مالی، امکان دریافت تسهیلات فوری، آنلاین و بدون ضامن و وثیقه را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است. با ویپاد می‌توانید کاملا آنلاین افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را به‌صورت رایگان در محل دل‌خواه تحویل بگیرید. سپس فوری و در کمتر از چند دقیقه تسهیلات دریافت کنید.

تسهیلات برآیند

منظور از تسهیلات فوری چیست؟

منظور از تسهیلات فوری این است که از صفر تا صد فرآیند درخواست تا دریافت تسهیلات، از هر نقطه ایران، تنها چند دقیقه زمان لازم دارد!
شما پس از افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی، به جمع مشتریان ویپاد می‌پیوندید و پس از آن، برای همیشه، در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان دریافت تسهیلات فوری و کاملا آنلاین را خواهید داشت.

انواع تسهیلات فوری و شرایط دریافت آن در ویپاد


تسهیلات فوری ویپاد، به‌صورت کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه و برمبنای اعتبارسنجی در قالب "اعتبار خرید" اعطا می‌شود. این اعتبار، برای خرید کالاها و خدمات دل‌خواه شما از تمامی فروشگاه‌های حضوری و درگاه‌های آنلاین کشور قابل استفاده است.
۱. تسهیلات «پشتوانه»:
این تسهیلات با مبالغ ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ میلیون تومان، با بازپرداخت ۴ تا ۶ ماهه اعطا می‌شود.
اعطای مبالغ تسهیلات پشتوانه به‌صورت پلکانی انجام می‌شود. شما به‌محض دریافت کارت بانکی ویپاد، می‌توانید تسهیلات ۱ میلیون تومانی پشتوانه را دریافت کنید. پس از دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی و بازپرداخت آن، در صورت خوش‌حسابی و داشتن حدنصابی از رفتار مالی در ویپاد، بلافاصله می‌توانید اعتبار ۲ میلیون تومانی دریافت کنید و پس از بازپرداخت اعتبار ۲ میلیون تومانی، بلافاصله اعتبار ۳ میلیون تومانی و… . از لحظه درخواست تا زمان دریافت این تسهیلات تنها چند دقیقه به‌طول می‌انجامد.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر، به صفحه تسهیلات پشتوانه مراجعه کنید.

۲. تسهیلات «برآیند»:
این تسهیلات با مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومان، با بازپرداخت ۶ و ۱۲ ماهه به شما اعطا می‌شود.
اعطای مبالغ تسهیلات برآیند بدون شرط پلکانی انجام می‌شود. شما برای دریافت هر‌یک از مبالغ این تسهیلات، می‌بایست تعداد سکه‌های لازم برای آن را در باشگاه مشتریان ویپاد جمع‌آوری کرده باشید (به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هر روز، ۱ سکه). داشتن حدنصابی از رفتار مالی در ویپاد برای دریافت این تسهیلات ضروری است. فرآیند درخواست تا دریافت این تسهیلات نیز به‌صورت فوری انجام می‌شود.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر، به صفحه تسهیلات برآیند مراجعه کنید.

امکان همیشگی دریافت فوری تسهیلات در ویپاد


۱. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد:
در وب‌سایت ویپاد، گوگل‌پلی، بازار، سیب‌اپ یا مایکت اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
۲. افتتاح حساب و دریافت کارت:
در کمتر از چند دقیقه افتتاح حساب انجام دهید و درخواست کارت بانکی خود را ثبت کنید تا طی چند روز، آن را در محل دل‌خواه تحویل بگیرید و آن را در اپلیکیشن فعال کنید.
۳. امکان همیشگی دریافت فوری تسهیلات:
در هر زمان دل‌خواه می‌توانید با مراجعه به بخش «تسهیلات» در ویپاد، تسهیلات «پشتوانه» را دریافت کنید و به‌تدریج با خوش‌حسابی و افزایش کارکرد حساب با ویپاد، مبالغ قابل دریافت آن را برای خود بالا ببرید.
شما همچنین می‌توانید با افزایش کارکرد حساب خود با ویپاد، به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی روزانه خود، ۱ سکه وی‌کلاب بگیرید و با جمع‌آوری سکه‌ها، پس‌از اینکه تعداد سکه‌ها به حد نصاب رسید، برای دریافت تسهیلات برآیند اقدام کنید.

با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید اعتباری بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است