تسهیلات پیش‌درآمد

«پیش‌درآمد»، تسهیلات بدون کارمزد ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد است؛ تسهیلاتی بدون کارمزد و بدون ضامن و وثیقه، با دوره بازپرداخت یک هفته‌ای، که بر مبنای امتیاز حاصل از مبالغ واریز شده به حساب شما در ۳۰ روز اخیر و بر‌اساس اعتبار‌سنجی ارائه می‌شود. این تسهیلات در مبالغ ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ میلیون تومان، به‌صورت وجه نقد به حساب شما واریز می‌شود.

تسهیلات پیش‌درآمد

تسهیلات بدون کارمزد پیش‌درآمد

تسهیلات «پیش‌درآمد» را بر‌اساس امتیازی که در ۳۰ روز اخیر، از مبالغ واریز شده به حساب خود کسب کرده‌اید، دریافت می‌کنید. هر ۱۰۰ هزار تومانی که در هر روز به حساب شما واریز می‌شود، معادل یک امتیاز است. تسهیلات «پیش‌درآمد» بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن و وثیقه، در مبالغ ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ میلیون تومان به‌صورت وجه نقد به حساب شما واریز می‌شود. فرصت بازپرداخت این تسهیلات، تا یک هفته پس‌از دریافت آن است.

ویژگی‌های تسهیلات پیش‌درآمد

• بدون کارمزد
کارمزد تسهیلات پیش‌درآمد «صفر» تومان است. چنانچه تسهیلات پیش‌درآمد را در موعد مقرر (تا 1 هفته از زمان دریافت آن) بازپرداخت کنید، هیچ‌گونه کارمزدی پرداخت نخواهید کرد.
• بدون ضامن و وثیقه
برای دریافت تسهیلات پیش‌درآمد، به هیچ ضامن، وثیقه، چک یا سفته‌ای نیاز ندارید. شما بدون بارگذاری مدارک و تنها با عبور از مرحله اعتبار‌سنجی، تسهیلات را دریافت می‌کنید.
• واریز به حساب در قالب وجه نقد
با کسب امتیاز لازم و بلافاصله پس‌از عبور از مرحله اعتبار‌سنجی، مبلغ مورد درخواست شما (2، 3، 4، 5، 6، 7 یا 8 میلیون تومان)، به‌صورت وجه نقد به حساب شما واریز می‌شود.
• قابل انتقال
مبلغ تسهیلات پیش‌درآمد درقالب وجه نقد مستقیما به حساب شما واریز شده و به موجودی شما اضافه می‌شود. در نتیجه، در صورت تمایل می‌توانید آن را به حساب افراد دیگر منتقل کنید.
• دریافت فوری و درلحظه
تسهیلات «پیش‌درآمد» به‌صورت کاملا آنلاین اعطا می‌شود. درصورت کسب امتیاز لازم و عبور از مرحله اعتبارسنجی، دریافت این تسهیلات، تنها در چند دقیقه، به‌صورت فوری و درلحظه انجام می‌شود.

اطلاعات تسهیلات «پیش‌درآمد»


جدول اطلاعات تسهیلات پیش‌درآمد
مبالغ تسهیلات ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ میلیون تومان درقالب وجه نقد
شرایط دریافت - بدون کارمزد: بازپرداخت تسهیلات پیش‌درآمد، بدون کارمزد انجام می‌شود.

- مبتنی‌بر امتیاز حاصل از مبالغ واریز شده به حساب شما در ۳۰ روز اخیر: برای ثبت درخواست هریک از مبالغ تسهیلات پیش‌درآمد، حدنصابی از امتیاز واریز حساب مورد نیاز است. به‌ازای هر 100 هزار تومان مبلغی که در هر روز به حساب شما واریز شود، یک امتیاز دریافت می‌کنید. شما می‌توانید در هر روز حداکثر 12 امتیاز (معادل واریز یک میلیون و دویست هزار تومان) دریافت کنید.

- بدون ضامن و وثیقه و برمبنای اعتبارسنجی: پس‌از ثبت درخواست شما برای مبلغ مورد نظر؛ تسهیلات براساس نتیجه اعتبارسنجی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

- بدون شرط پلکانی: برای دریافت هر‌یک از مبالغ تسهیلات پیش‌درآمد، لازم نیست که حتما مبلغ پایین‌تر (پله قبل) را دریافت کرده باشید.

- کاملا آنلاین: دریافت تسهیلات پیش‌درآمد، به‌صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در چند دقیقه انجام می‌شود.
مهلت استفاده از تسهیلات تا ۷ روز، از زمان دریافت
نحوه استفاده تسهیلات پیش‌درآمد به‌صورت وجه نقد به حساب شما واریز می‌شود و برای استفاده از آن یا انتقال آن به افراد دیگر، محدودیتی وجود ندارد.
بازپرداخت تا ۷ روز، از زمان دریافت
کارمزد - کارمزد بانکی: صفر تومان
- کارمزد خدمات دیجیتال: صفر تومان

شرایط دریافت تسهیلات بدون کارمزد «پیش‌درآمد»


۱. کسب امتیاز لازم
هر ۱۰۰ هزار تومان واریز به حساب در هر روز = یک امتیاز
تسهیلات «پیش‌درآمد» بر‌مبنای امتیاز حاصل از مبالغ واریز شده به حساب شما در ۳۰ روز اخیر، اعطا می‌شود. شما در هر روز به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومانی که به حساب شما واریز می‌شود، یک امتیاز دریافت می‌کنید. سقف امتیاز قابل دریافت برای تسهیلات «پیش‌درآمد» در یک روز، ۱۲ امتیاز (معادل واریز ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان) است؛ یعنی چنانچه در یک روز، بیش‌از یک میلیون و دویست هزار تومان به حساب شما انجام شود، در آن روز، تنها ۱۲ امتیاز برای تسهیلات پیش‌درآمد دریافت می‌کنید.
برای دریافت هر یک از مبالغ تسهیلات پیش‌درآمد، حد نصابی از امتیاز مورد نیاز است:

مبلغ تسهیلات امتیاز لازم
۲ میلیون تومان ۸۰ تا ۱۱۹ امتیاز
۳ میلیون تومان ۱۲۰ تا ۱۵۹ امتیاز
۴ میلیون تومان ۱۶۰ تا ۱۹۹ امتیاز
۵ میلیون تومان ۲۰۰ تا ۲۳۹ امتیاز
۶ میلیون تومان ۲۴۰ تا ۲۷۹ امتیاز
۷ میلیون تومان ۲۸۰ تا ۳۱۹ امتیاز
۸ میلیون تومان ۳۲۰ امتیاز و بالاتر

۲. عبور از مرحله اعتبار‌سنجی
در فرایند «اعتبارسنجی»، به‌صورت کاملا آنلاین و در چند دقیقه، رفتار مالی شما از شبکه بانکی کشور (سامانه‌های سمات، مکنا، صیاد و پاد) مورد استعلام قرار می‌گیرد. درصورت نداشتن مواردی چون بدهی، چک برگشتی و…، مبلغ تسهیلات به صورت‌ مستقیم به حساب شما واریز می‌شود.

بازپرداخت تسهیلات «پیش‌درآمد»


• هفته اول
شما از زمان دریافت تسهیلات «پیش‌درآمد»، تا ۷ روز فرصت دارید تا بازپرداخت کامل آن را بدون کارمزد انجام دهید.
• ماه اول
در‌صورت عدم تسویه حساب کامل مبلغ تسهیلات در هفته اول، شما تا ۳۰ روز فرصت دارید تا بدهی خود را به‌صورت کامل بازپرداخت کنید. در این مدت، با توجه به تاخیر پیش‌آمده، «کارمزد بانکی ۲۳ درصد» به اصل مبلغ بدهی اضافه می‌شود.
• پس‌از یک ماه
پس‌از گذشت یک ماه از زمان دریافت تسهیلات، چنانچه تسویه حساب کامل بدهی خود را انجام ندهید، از روز ۳۱م، به تناسب تعداد روزهای دیرکرد، ۶% جریمه سالانه به‌صورت روزشمار، بر مبلغ بدهی موخر اعمال خواهد شد.

مراحل دریافت تسهیلات «پیش‌درآمد»


دریافت تسهیلات «پیش‌درآمد» بدون مراجعه حضوری و در چند مرحله ساده انجام می‌شود:
۱. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد
ابتدا با مراجعه به وبسایت ویپاد، گوگل‌پلی، بازار، مایکت و یا سیب‌اپ، اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
۲. افزایش امتیاز
با افزایش مبالغ واریز روزانه حساب، به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، ۱ امتیاز دریافت کنید (حداکثر امتیاز قابل دریافت در هر روز، ۱۲ امتیاز -معادل واریز یک میلیون و دویست هزار تومان- است). برای محاسبه امتیاز، مبالغ واریز شده به حساب شما در ۳۰ روز اخیر، در نظر گرفته می‌شود.
۳. درخواست «تسهیلات پیش‌درآمد»
پس‌از اینکه امتیاز کافی برای مبلغ تسهیلات موردنظرتان را کسب کردید، در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش «تسهیلات»، وارد صفحه «تسهیلات پیش‌درآمد» شده و درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید.
۴. پرداخت هزینه اعتبارسنجی
با پرداخت این هزینه که مبلغ آن ۳۵۰۰۰ تومان است، فرایند اعتبارسنجی (استعلام رفتار مالی شما از شبکه بانکی کشور) برای شما انجام می‌شود که به‌طور معمول تنها یک دقیقه به‌طول می‌انجامد. دریافت تسهیلات پس‌از عبور از مرحله اعتبارسنجی، مبلغ تسهیلات به حساب شما واریز می‌شود.


با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است