تسهیلات پشتوانه

تسهیلات پشتوانه ویپاد؛ ترا‌بانک پاسارگاد، با مبالغ ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومان، به‌صورت کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه اعطا می‌شود.

تسهیلات آنلاین دریافت کنید

تسهیلات "پشتوانه"، بدون ضامن و وثیقه

تسهیلات پشتوانه ویپاد، بدون نیاز به ضامن و وثیقه و بر مبنای اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی درخواست‌کننده تسهیلات در شبکه بانکی کشور)، اعطا می‌شود. فرآیند دریافت آن، کاملا آنلاین بوده و تنها در چند دقیقه قابل‌انجام است. با دریافت تسهیلات پشتوانه، مبلغی به عنوان «اعتبار خرید» در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید بدون محدودیت از هر فروشگاه حضوری یا اینترنتی در سراسر کشور خرید کنید و بازپرداخت آن را بعدا، طی چند مرحله انجام دهید.

ویژگی‌های تسهیلات پشتوانه


• کاملا آنلاین
تسهیلات پشتوانه به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، اعطا می‌شود.

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تسهیلات پشتوانه، بدون ضامن و وثیقه و تنها بر‌مبنای اعتبارسنجی قابل دریافت است.

• فوری و در‌لحظه
فرآیند درخواست تا دریافت تسهیلات پشتوانه تنها در چند دقیقه انجام می‌شود.

فرصت استفاده از تسهیلات

پس از دریافت تسهیلات "پشتوانه"، ۱۰ روز فرصت دارید تا از مبلغ تسهیلات برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری سراسر کشور استفاده کنید.

مهلت بازپرداخت تسهیلات

پس‌از اینکه فرصت ۱۰ روزه استفاده از تسهیلات پشتوانه به پایان رسید، شما ۲۰ روز مهلت خواهید داشت (تا روز ۳۱م از زمان دریافت تسهیلات) تا با انتخاب گزینه «بازپرداخت یکجا»، بدهی خود را تسویه کنید یا با انتخاب گزینه «بازپرداخت مرحله‌ای»، امکان بازپرداخت را به‌صورت ماهانه برای خود فراهم کنید.

• بازپرداخت یکجا: در این حالت، تسویه حساب تا پایان دوره یک ماهه از زمان دریافت تسهیلات، توسط شما انجام می‌شود.
• بازپرداخت مرحله‌ای: در‌‌صورت انتخاب گزینه بازپرداخت مرحله‌ای، شما این امکان را خواهید داشت تا بدهی خود را طی چند مرحله به‌صورت ماهانه پرداخت کنید.
- بازپرداخت مرحله‌ای مبالغ ۱ تا ۱۰ میلیون تومانی پشتوانه طی حداکثر ۴ ماه انجام می‌شود.
- بازپرداخت مرحله‌ای مبالغ ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی پشتوانه طی حداکثر ۶ ماه انجام می‌شود.

کارمزد تسهیلات


در‌ زمان دریافت تسهیلات، کارمزدی تحت‌عنوان «کارمزد خدمات دیجیتال» پرداخت می‌کنید.
در‌ زمان بازپرداخت نیز، در هر مرحله از بازپرداخت، دو کارمزد (کارمزد خدمات دیجیتال و کارمزد بانکی) در نظر گرفته شده است. مبلغ هر‌یک از کارمزدها به شرح زیر است:

کارمزد خدمات دیجیتال: مبلغ کارمزد خدمات دیجیتال به‌ترتیب برای پشتوانه ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومانی، ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۶۰، ۷۵، ۹۱، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار تومان در‌ نظر گرفته شده است.
کارمزد بانکی: ۲۳% سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی
برای محاسبه میزان کارمزد تسهیلات پشتوانه و سایر تسهیلات بانکی، کافی است در گوگل، عبارت «محاسبه کارمزد بانکی وام» را جستجو کرده و از‌طریق ماشین‌حساب موجود در وبسایت‌های گوناگون، میزان کارمزد تسهیلات را محاسبه کنید.

مراحل دریافت تسهیلات پشتوانه


۱. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد
از‌طریق وبسایت ویپاد، گوگل‌پلی ، بازار ، مایکت و سیب اپ، اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
۲. افتتاح حساب و دریافت کارت
تنها در چند دقیقه افتتاح حساب انجام دهید و درخواست خود را برای کارت بانکی ثبت کنید و آن را طی چند روز در مکان دل‌خواه تحویل بگیرید.
۳. افزایش موجودی حساب
بلافاصله پس‌از افتتاح حساب می‌توانید پله اول تسهیلات پشتوانه (مبلغ ۱ میلیون تومان) را دریافت کنید. برای دریافت پله بعدی، لازم است که علاوه‌بر خوش‌حسابی در بازپرداخت‌ها، کارکرد حساب ویپاد را افزایش دهید.
۴. درخواست تسهیلات
در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش "تسهیلات"، وارد صفحه تسهیلات پشتوانه شوید. و پس‌از پرداخت هزینه اعتبارسنجی و کارمزد خدمات دیجیتال، درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید.
۵. دریافت مبلغ تسهیلات
در فرآیند اعتبارسنجی، رفتار مالی شما در شبکه بانکی کشور مورد سنجش قرار می‌گیرد. چنانچه چک برگشتی و معوقه بانکی نداشته باشید، طی چند دقیقه، مبلغ تسهیلات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به صفحه سوالات متداول تسهیلات پشتوانه مراجعه کنید.



با ویپاد، آنلاین و رایگان در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنید و کارت بانکی خود را از طریق پُست دریافت کنید.
سپس از خدمات تسهیلات بدون ضامن و وثیقه، سپرده‌گذاری آنلاین، انتقال وجه هوشمند، خرید اعتباری بیمه و ... بهره‌مند شوید.

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است