لوگو ویپاد
با این حساب برنده‌ای!

جشنواره ۱۰۰ میلیون تومانی وی‌کلاب؛ باشگاه مشتریان ویپاد.

در وی‌کلاب، موجودی حساب‌تان را بالا ببرید و برنده شوید: ۱ هدیه ۵۰ میلیون تومانی و ۵ هدیه ۱۰ میلیون تومانی!
وی‌کلاب؛ باشگاه مشتریان ویپاد، ترابانک پاسارگاد است که برای پیوستن به آن، کافی است با ویپاد افتتاح حساب کنید. بعد از آن، می‌توانید با افزایش موجودی، سکه دریافت کنید و شانس برنده شدن خود را در قرعه‌کشی جشنواره‌های مختلفی که همواره در وی‌کلاب برگزار می‌شوند، بالا ببرید.

با این حساب برنده‌ای!

با این حساب برنده‌ای، یکی از جشنواره‌های وی‌کلاب است، که بعد از افتتاح حساب با ویپاد، با قواعد ساده زیر می‌توانید برای شرکت در این جشنواره ۱۰۰ میلیون تومانی آن آماده شوید.

• هدایا

- ۱ هدیه ۵۰ میلیون تومانی برای ۱ نفر
- ۵ هدیه ۱۰ میلیون تومانی برای ۵ نفر

هدیه باشگاه مشتریان ویپاد هدیه باشگاه مشتریان ویپاد

• نحوه دریافت سکه

در وی‌کلاب، بر اساس افتتاح حساب و میزان سپرده روزانه، سکه دریافت می‌کنید.
- افتتاح حساب = ۳ سکه
- هر ۱۰۰ هزار تومان حداقل موجودی حساب در هر روز = ۱ سکه

*توجه داشته باشید که بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۱۲ شب یک روز تا ۱۲ شب روز بعد محاسبه می‌شود و طی این مدت، حداقل موجودی روزانه حساب شما برای محاسبه سکه در‌نظر گرفته می‌شود.
مثال ۱ :
به‌طور مثال، اگر از ۱۲ شب یکشنبه تا پایان ۱۲ شب ۲شنبه ۱ میلیون تومان موجودی حساب داشته باشید، ۱۰ سکه دریافت خواهید کرد. اما طی این مدت، حتی اگر ۱ دقیقه موجودی حساب‌تان به ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند و دوباره به ۱ میلیون برسد، سیستم ۵۰۰ هزار تومان را به‌جای ۱ میلیون تومان مبنای محاسبه تعداد سکه قرار داده و در پایان روز، ۵ سکه برای شما منظور خواهد کرد.
مثال ۲ :
به‌طور مثال، اگر بلافاصله پس از افتتاح حساب در میانه روز، موجودی خود را به ۱ میلیون تومان افزایش دهید و تا ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ دوشنبه شب موجودی حساب خود را تغییر ندهید، به ازای روز یکشنبه، صفر سكه و به ازای روز دوشنبه، ۱۰ سکه دریافت می‌کنید. چون روز یکشنبه، کمترین میزان موجودی شما، صفر بوده و روز دوشنبه، کمترین میزان موجودی شما، یک میلیون تومان بوده است.
مثال ۳ :
به‌طور مثال، اگر روز خود را با موجودی قبلی ۱ میلیون تومانی شروع کنید و در میانه روز، از موجودی خود ۷۵۰ هزار تومان برداشت کرده تا ۲۵۰ هزار تومان در حساب باقی بماند و با کمی فاصله در همان روز، موجودی خود را افزایش دهید، کمترین میزان موجودی حساب شما، ۲۵۰ هزار تومان لحاظ می‌شود و در پایان آن روز ۲ سکه دریافت می‌کنید؛ و اگر روز خود را با موجودی قبلی ۱۰ میلیون تومانی شروع کنید و تا پایان روز، موجودی خود را تغییر ندهید، در پایان روز ۱۰۰ سکه دریافت می‌کنید.


• کد شانس قرعه‌کشی

شما می‌توانید با استفاده از سکه‌های خود، برای شرکت در قرعه‌کشی، کد شانس دریافت کنید.
- هر کد شانس: ۲۵ سکه
برای مثال اگر ۱۰۰۰ سکه دریافت کنید، می‌توانید با تمامی سکه‌های خود، ۴۰ کد شانس قرعه‌کشی دریافت کنید یا با ۵۰۰ سکه، ۲۰ کد دریافت کرده و مابقی سکه‌ها را برای جشنواره‌های بعدی ذخیره کنید.

• تاریخ پایان جشنواره و زمان قرعه‌کشی

فرصت مشارکت در جشنواره "با این حساب برنده‌ای"، محدود است!
- تاریخ پایان جشنواره: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
- تاریخ قرعه‌کشی و اعلام برندگان: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

• نحوه مشارکت در جشنواره ۱۰۰ میلیون تومانی "با این حساب برنده‌ای"

برای پیوستن به وی‌کلاب، کافی است با ویپاد افتتاح حساب کنید و یکی از مشتریان ویپاد شوید.
به‌این ترتیب می‌توانید با مشارکت در جشنواره "با این حساب برنده‌ای" و جشنواره‌های دیگر، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید!

مراحل پیوستن به وی‌کلاب و مشارکت در جشنواره:
۱. نصب آخرین نسخه اپلیکیشن ویپاد یا ورود به نسخه وب
۲. ورود به اپلیکیشن و انتخاب گزینه "وی‌کلاب" از منوی موجود در پایین صفحه
۳. انتخاب جشنواره "با این حساب برنده‌ای"
۴. انتخاب گزینه "افزایش شانس"
۵. وارد کردن تعداد کد شانس موردنظر و انتخاب گزینه "افزایش شانس"
تا زمان پایان جشنواره فرصت دارید تا با دریافت سکه‌های بیش‌تر، در صورت تمایل، مجددا وارد جشنواره شده و تعداد کد شانس بیش‌تری دریافت کنید.

هدیه باشگاه مشتریان ویپاد هدیه باشگاه مشتریان ویپاد

• سوالات پرتکرار

در حال حاضر، به ۲ روش می‌توانید سکه دریافت کنید:
۱. افتتاح حساب در ویپاد: به ازای افتتاح حساب در ویپاد، ۳ سکه دریافت خواهید کرد.
۲. سپرده‌گذاری در حساب بانکی ویپاد: در پایان هر روز به صورت کاملا خودکار، میزان موجودی ثابت حساب بانکی شما در طول آن روز تعیین می‌شود و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان آن، ۱ سکه به دارایی شما اضافه می‌شود.

*توجه داشته باشید که بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۱۲ شب یک روز تا ۱۲ شب روز بعد محاسبه می‌شود و طی این مدت، حداقل موجودی روزانه حساب شما برای محاسبه سکه در‌نظر گرفته می‌شود.

مثال ۱ : به‌طور مثال، اگر از ۱۲ شب یکشنبه تا پایان ۱۲ شب ۲شنبه ۱ میلیون تومان موجودی حساب داشته باشید، ۱۰ سکه دریافت خواهید کرد. اما طی این مدت، حتی اگر ۱ دقیقه موجودی حساب‌تان به ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند و دوباره به ۱ میلیون برسد، سیستم ۵۰۰ هزار تومان را به‌جای ۱ میلیون تومان مبنای محاسبه تعداد سکه قرار داده و در پایان روز، ۵ سکه برای شما منظور خواهد کرد.

مثال ۲ : به‌طور مثال، اگر بلافاصله پس از افتتاح حساب در میانه روز، موجودی خود را به ۱ میلیون تومان افزایش دهید و تا ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ دوشنبه شب موجودی حساب خود را تغییر ندهید، به ازای روز یکشنبه، صفر سكه و به ازای روز دوشنبه، ۱۰ سکه دریافت می‌کنید. چون روز یکشنبه، کمترین میزان موجودی شما، صفر بوده و روز دوشنبه، کمترین میزان موجودی شما، یک میلیون تومان بوده است.

مثال ۳ : به‌طور مثال، اگر روز خود را با موجودی قبلی ۱ میلیون تومانی شروع کنید و در میانه روز، از موجودی خود ۷۵۰ هزار تومان برداشت کرده تا ۲۵۰ هزار تومان در حساب باقی بماند و با کمی فاصله در همان روز، موجودی خود را افزایش دهید، کمترین میزان موجودی حساب شما، ۲۵۰ هزار تومان لحاظ می‌شود و در پایان آن روز ۲ سکه دریافت می‌کنید؛ و اگر روز خود را با موجودی قبلی ۱۰ میلیون تومانی شروع کنید و تا پایان روز، موجودی خود را تغییر ندهید، در پایان روز ۱۰۰ سکه دریافت می‌کنید.

در هر جشنواره، شما می‌توانید با استفاده از سکه‌های خود، برای شرکت در قرعه‌کشی، کد شانس دریافت کنید.

در صفحه اصلی جشنواره، روی گزینه تعداد سکه‌ها ضربه بزنید تا لیست کامل تراکنش‌های سکه‌ای خود را مشاهده کنید.

کاملا آنلاین و رایگان افتتاح حساب کنید و در محل دلخواه کارت بانکی بگیرید و از خدمات پایه بانک پاسارگاد و خدمات اختصاصی ویپاد بهره‌مند شوید

پیوندها

لوگوی داتین
لوگوی بانک پاسارگاد

حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت داتین است